مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-31حوادث

اطفای بیش از 95 درصد حریق تالاب انزلی/ شناسایی 2 زمین خوار دخیل در حادثه


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 95 درصد آتش در نیزارهای تالاب انزلی اطفا شده، گفت: بالگرد امدادی از صبح امروز سورت دوم را آغاز کرده و همچنان در حال آب پاشی تا خاموشی کامل است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 95 درصد آتش در نیزارهای تالاب انزلی اطفا شده، گفت: بالگرد امدادی از صبح امروز سورت دوم را آغاز کرده و همچنان در حال آب پاشی تا خاموشی کامل است.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی گسترده در نیزارهای تالاب انزلی در منطقه چراغ پشتان، اظهار کرد: با اقدام به موقع دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان گیلان شاهد نجات تالاب از فاجعه بودیم.

وی ضمن قدردانی از درخواست یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان گیلان از هلال احمر جهت اعزام بالگرد آب پاش به منطقه، افزود: حضور بالگرد در شهرستان بندرانزلی به موقع بود و مانع از اتفاقاتی شد که از آن می ترسیدیم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران در شهرستان بندرانزلی با حضور فرماندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 95 درصد آتش اطفا شده و بالگرد امدادی از صبح امروز سورت دوم را آغاز کرده و همچنان در حال آب پاشی تا خامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای بیش از 95 درصد حریق تالاب انزلی/ شناسایی 2 زمین خوار دخیل در حادثه

اطفای بیش از 95 درصد حریق تالاب انزلی/ شناسایی 2 زمین خوار دخیل در حادثه